دشمن مراکز اقتصادی خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کرده است
کد خبر: 3735519
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

 دشمن مراکز اقتصادی خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کرده است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ابهر گفت: دشمن سازمان‌ها و مراکز اقتصادی خود را عملا به اتاق جنگ علیه ایران انقلابی و تسلیم‌ناپذیر تبدیل کرده است و جنگی تمام‌عیار را برای نابودی انقلاب، احیای سلطه و چپاول‌گری خود به راه انداخته است.

 دشمن مراکز اقتصادی خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کرده استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر ضمن تأکید بر افزایش هوشیاری و بصیرت اظهار کرد: نباید به درگیری‌های فرعی و توهمی دچار شویم چرا که امروز دشمن عرصه اقتصادی را در جبهه اصلی جنگ خود قرار داده و دشمن صرفا شعار نمی‌دهد و فقط رجز نمی‌خواند، بلکه رسما وارد میدان شده است.
وی با بیان اینکه دشمن سازمان‌ها و مراکز اقتصادی خود را عملا به اتاق جنگ علیه ایران انقلابی و تسلیم‌ناپذیر تبدیل کرده است، ادامه داد: امروز دشمن صریحاً و بی‌نقاب جنگی تمام‌عیار را برای نابودی انقلاب، احیای سلطه و چپاول‌گری خود به راه انداخته که در آن معیشت و سفره و نان مردم را هدف قرار داده است.
خطیب نمازجمعه ابهر خاطرنشان کرد: همانطور که در نبرد آتشین نظامی، دشمن این مرز و بوم بیش از هر چیز به خاطر وحدت و انسجام داخلی و محکم بودن درون، راه به جایی نبرد، در میدان نبرد اقتصادی هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، به شرط آنکه اینجا هم از درون محکم باشیم.
وی به تقویت اعتماد مردم و پرهیز از تفرقه و اختلافات ویرانگر و خودخواهانه، تأکید کرد و گفت: باید سخت هوشیار باشیم و از خطری که از درون ما را تهدید می‌کند و منتظر است تا در بزنگاه‌های حساس خنجر خود را به پشت ما وارد کند، غافل نباشیم.
رحیمی تاکید کرد: اجازه فعالیت‌های خراب‌کارانه و تفرقه‌افکنانه به‌ویژه به کسانی که در داخل ناآگاهانه و یا مغرضانه، شرایط حساس مملکت را فرصتی برای تکاثر و احتکار و افزودن بر سرمایه‌های نامشروع و کسب منافع زیاده‌خواهانه می‌دانند و عزت و استقلال و حیات یک ملت را بازیچه بازیگری‌های کثیف و حرام‌خوارانه خود قرار می‌دهند، ندهیم. 
وی تصریح کرد: نکته‌ای که در این میان باید از آن غفلت نشود، آن است که مردم در انتظار برخورد شدید دستگاه قضا با تروریست‌های اقتصادی هستند که امنیت کسب و کار را در جامعه مختل و وضعیتی آشفته را رقم زده‌اند.
امام جمعه ابهر افرود: مردم انتظار دارند که دستگاه قضا از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرده و با قلع و قمع تروریست‌های اقتصادی و عملکرد بدون اغماض و تعارف در این راستا، روح تازه‌ای به کالبد بی‌جان اقتصاد به هم ریخته کشور بدمد. برخورد بدون اغماض دستگاه قضا مردم را امیدوار و تروریست‌های اقتصادی را نسبت به عواقب اقدامات خود هراسان خواهد ساخت.
امام جمعه ابهر جاگزین کردن نیرویی باانگیزه، جسور، انقلابی و متخصص به جای وزیر و مدیری که در سال‌های اخیر نتوانسته کارنامه خوب و مورد قبولی از خود ارائه کند را از دیگر مطالبات مردم خواند و گفت: همچنین مسدودسازی بسترهای فساد و شدت بخشیدن به کنترل و نظارت و بازرسی‌ها مقدم بر برخورد قضایی است.
انتهای پیام
captcha